Lectura e discapacidade : que, quen e como / Susana Peix, Meritxell Almirall
por Peix, Susana [autor/a]
; Zaera Landeira, Maruxa [tradutor/a]
.
Tipo: ![materialTypeLabel](/opac-tmpl/lib/famfamfam/BK.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
![](/opac-tmpl/bootstrap/images/filefind.png)
Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES de Meaño Sala préstamo | 1 PEI lec | 1 | Dispoñible | PED043000007120 |
|
Unha das tarefas dos prescritores de literatura infantil é a de unir esforzos para garantir que todos os nenos e nenas accedan á lectura en igualdade de condicións, sobre todo, á lectura como fonte de pracer. Pero non todos os nenos e nenas teñen as mesmas capacidades... A miúdo pensamos na inclusividad como unha utopía, como un ideal que custa moito conseguir por falta de recursos materiais, humanos, económicos...Queremos romper con estes tópicos e concienciar do poder que temos os profesionais e as familias para contribuír á inclusividad plena. A maneira como tratamos ás persoas con discapacidade pode marcar unha gran diferenza no seu día a día e, como consecuencia diso, na nosa sociedade. Os pequenos cambios xerámolos cada un de nós.